Město Hluk |
Gorenja vas – Poljane |
![]() |
![]() |
In English |
MHD – jízdní řády
Dopravní spojení – IDOS
Plánský informační kanál
Hasiči Planá
ČEVAK – vodovody a kanalizace
Povodí Vltavy -stav na tocích
Katastr nemovitostí
Farnost Planá

Dnes je: 10.08.2022
Svátek slaví: Vavřinec
CZECH POINT
1. Základní informace k životní situaci
Czech POINT neboli Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál, je asistovaným místem výkonu veřejné správy, kde každý člověk může získat ověřené výstupy:
- z Katastru nemovitostí
- z Rejstříku trestů
- z Obchodního a Živnostenského rejstříku
- z Insolvenčního rejstříku
- z bodového hodnocení osoby Centrálního registru řidičů
- ověřený výstup ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů z informačního systému o veřejných zakázkách (dodavatelé zapsaní v seznamu Ministerstva pro místní rozvoj)
- učinit podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
- učinit podání do registru živnostenského podnikání pro fyzickou a právnickou osobu
- učinit podání o zřízení Datové schránky, žádosti nového hesla a přístupu jiné osoby do DS a další.
- učinit Autorizované konverze dokumentů z listinné do elektronické podoby a z elektronické do listinné podoby
2. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
- Výpis rejstříku trestů a výpis z bodového hodnocení osoby Centrálního registru řidičů může zažádat pouze žadatel sám nebo jím určený zmocněnec. Výpis lze vydat i cizincům, kteří mají např. trvalé bydliště v české republice.
- O výpis z katastru nemovitostí, výpis z obchodního rejstříku, výpis ze živnostenského rejstříku
- Podání do registru živnostenského podnikání (dle §72 Živnostenského zákona) může učinit pouze osoba, které se to týká.
- Zažádání o zřízení datové schránky může učinit pouze osoba, které se to týká nebo osoba pověřená.
3. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Při žádosti o výpis z Katastru nemovitostí nutno sdělit zda je požadován částečný nebo úplný:
- katastrální území, číslo listu vlastnictví (vyhledání dle listu vlastnictví)
- katastrální území, číslo parcely (celé), příp. druh parcely (vyhledávání dle seznamu nemovitostí)
- katastrální území, část obce, číslo popisné budovy (vyhledávání dle listu vlastnictví)
- katastrální území, část obce, číslo popisné budovy (vyhledávání dle seznamu budov)
- katastrální území, část obce, číslo popisné budovy, jednotky (č. bytu, garáže), (vyhledávání dle seznamu jednotek)
Při žádosti o výpis z Obchodního rejstříku nutno sdělit:
- IČ a zda je požadován úplný nebo platný výpis
Při žádosti o výpis ze Živnostenského rejstříku je nutno sdělit:
- IČ
Při žádosti o výpis z Rejstříku trestů je nutno:
- platný doklad k prokázání totožnosti (OP, CP)
- přijít osobně a mít přiděleno rodné číslo
- žádost vyplní pracovník přepážky elektronicky, následně jí vytiskne a předloží zákazníkovi k podpisu
- pokud žádá zmocněnec, musí mít úředně ověřenou plnou moc
Při žádosti o výpis z Centrálního registru řidičů:
- musí mít platný doklad k prokázání totožnosti (OP, CP)
- doporučeným dokladem je řidičský průkaz
- pokud žádá zmocněnec, musí mít úředně ověřenou plnou moc
Při žádosti o výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů:
- IČ hledaného podnikatelského subjektu zapsaného v seznamu kvalifikovaných dodavatelů
Při žádosti o podání podle Živnostenského zákona:
- musí mít platný doklad k prokázání totožnosti
- vyplněný jednotný registrační formulář v listinné podobě nebo číslo tiketu, které mu bylo přiděleno po odeslání formuláře v elektronické podobě na webu Hospodářské komory ČR
- požadované přílohy v originále nebo ověřené kopii (např. výuční list, doklad o rekvalifikaci apod..)
Při žádosti o výpis ze systému MA ISOH:
- IČ organizace
- platný doklad k prokázání totožnosti
- plnou moc k převzetí oprávnění k přístupu do MA ISOH v případě, že nežádá statutární orgán osobně
- email a telefon kontaktní osoby
Při žádosti o výpis z Insolvenčního rejstříku:
- IČ organizace (hledání příslušné organizace)
- osobní údaje (hledání konkrétní osoby) - jméno a příjmení (povinné údaje), datum narození, popř. RČ (nepovinné údaje)
Při žádosti o zřízení datové schránky:
- platný doklad totožnosti
- žádost vyplní pracovník přepážky elektronicky, následně jí vytiskne a předloží zákazníkovi k podpisu
- datová schránka bude zřízena do tří dnů. Poté obdrží zákazník přístupové údaje poštovní zásilkou do vlastních rukou.
Při žádosti autorizované konverze dokumentů z listinné do elektronické podoby:
- zákazník přenese listinu, kterou chce konvertovat
Při žádosti autorizované konverze dokumentů z elektronické do listinné podoby :
- elektron. dokument, který chce zákazník konvertovat, je možné přinést buď na CD/DVD nebo poslat z datové schránky zákazníka do Úschovny (datového uložiště). V tomto případě sebou zákazník přinese potvrzení o vložení dokumentu do datového uložiště pro potřeby konverze, které obsahuje jeho jednoznačnou identifikaci.
4. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
- Dostavit se na příslušné pracoviště MěÚ, Zákostelní 720, v přízemí v úředních hodinách
5. Jaké doklady je nutné mít s sebou
- viz bod 3
6. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní poplatky se platí v hotovosti na místě vyřízení nebo v pokladně MěÚ.
|
Cena za 1. str. |
Cena za každou další i započatou str. |
---|---|---|
Obchodní rejstřík |
100,- Kč |
40,- Kč |
Živnostenský rejstřík |
100,- Kč |
50,- Kč |
Katastr nemovitostí |
100,- Kč |
50,- Kč |
Rejstřík trestů |
100,- Kč |
0,- Kč |
Registr řidičů |
69,- Kč |
50,- Kč |
Insolvenční rejstřík |
100,- Kč |
50,- Kč |
Seznam kvalifikovaných dodavatelů |
100,- Kč |
50,- Kč |
Podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH |
100,- Kč |
50,- Kč |
Autorizovaná konverze |
30,- Kč |
30,- Kč |
Opakované vydání přístupových údajů do datové schránky |
200,- Kč |
|